[Πάλι παραμύθια πούλησε χθες ο Καμμένος σαν αυτά που διαδίδει για εμάς και δεν αποδεικνύει ποτέ. 500 εκ είπε ότι χρωστάει το Ελ. Βενιζέλος στο Δημόσιο... και μετά το γύρισε στα διόδια και τον Μπόμπολα. Οι ΑΕροψεκασμένοι συνέχισαν με κάτι βλακίες
ότι το αεροδρόμιο Αθηνών κρατάει με τα κέρδη του όρθια την Hochtief η
οπόια ήθελε να το πουλήσει για να πάρει ζεστό χρήμα κ.λπ. Για την ενημέρωσή τους και μόνο το αεροδρόμιο
των Τιράνων (8 εκ κέρδη πέρσι ενώ έβαλε στην κατασκευή του 30 εκ) και
της Βουδαπέστης (55 εκ κέρδη πέρσι ενώ έβαλε 162 εκ)...
αποδίδει περισσότερα από το Ελ. Βενιζέλος (96 εκ κέρδη ενώ έβαλε 436 εκ) σε σχέση με τα λεφτά που επένδυσε η Hochtief. Όσο το γιατί η Hochtief θέλησε πέρσι να πουλήσει τις συμμετοχές της στα αεροδρόμια, ας μάθουν οι ξερόλες (επιτρέψτε μου τα της γερμανίας να τα ξέρω καλύτερα από τους ξερόλες δημοσιογράφους) του διαδικτύου ότι η στρατηγική της εταιρίας εδώ και δύο χρόνια είναι να να επικεντρωθεί σε δρόμους και αιολικά πάρκα και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η προσπάθεια να ξεφορτωθεί τα αεροδρόμια κάτι που ανέβαλε λόγω της διεθνούς κρίσης ]
Καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή προς το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, με αφορμή την καταγγελία του προέδρου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Παναγιώτη Καμμένου στη Βουλή για χρέος 500 εκ ευρώ της γερμανικής εταιρείας Ηοchief προς το ελληνικό Δημόσιο.
Όπως προστίθεται στην ανακοίνωση της ΔΑΑ ΑΕ, «εκκρεμεί νομική διαφορά που αφορά σε καταλογισθέν ποσό ΦΠΑ ύψους 44 εκ. ευρώ για την περίοδο 1998-2009, το οποίο λόγω των προσαυξήσεων, ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 163 εκ. ευρώ».
Η εταιρία του αεροδρομίου διευκρινίζει ότι τα 37 εκ ευρώ, δηλ. το 84%, του ποσού αυτού αφορούν σε ποσά ΦΠΑ επί του κόστους κατασκευής του αεροδρομίου της περιόδου 1996 - 2001, ενώ οι σχετικοί καταλογισμοί ολοκληρώθηκαν το 2010 με συνέπεια την επιβολή υψηλού ποσού προσαυξήσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., του οποίου μέτοχος είναι το Ελληνικό Δημόσιο κατά 55%, δεν έχει καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή προς το Ελληνικό Δημόσιο ούτε από ΦΠΑ, ούτε από άλλους άμεσους ή έμμεσους φόρους, ούτε από ασφαλιστικές εισφορές.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, διευκρινίζει επίσης ότι αφού κατέβαλε εμπρόθεσμα όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο προκαταβολές ύψους 44 εκ. ευρώ, προσέφυγε σχετικά με τον καταλογισμό αυτόν στα αρμόδια δικαστήρια στη βάση των σχετικών διατάξεων του νόμου 2338/1995 που κύρωσε τη Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου, και της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την έγκριση του έργου κατασκευής και λειτουργίας του αεροδρομίου. Αναφέρει τέλος, ότι η εκδίκαση των υποθέσεων βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένονται οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις.
αποδίδει περισσότερα από το Ελ. Βενιζέλος (96 εκ κέρδη ενώ έβαλε 436 εκ) σε σχέση με τα λεφτά που επένδυσε η Hochtief. Όσο το γιατί η Hochtief θέλησε πέρσι να πουλήσει τις συμμετοχές της στα αεροδρόμια, ας μάθουν οι ξερόλες (επιτρέψτε μου τα της γερμανίας να τα ξέρω καλύτερα από τους ξερόλες δημοσιογράφους) του διαδικτύου ότι η στρατηγική της εταιρίας εδώ και δύο χρόνια είναι να να επικεντρωθεί σε δρόμους και αιολικά πάρκα και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η προσπάθεια να ξεφορτωθεί τα αεροδρόμια κάτι που ανέβαλε λόγω της διεθνούς κρίσης ]
Καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή προς το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, με αφορμή την καταγγελία του προέδρου των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Παναγιώτη Καμμένου στη Βουλή για χρέος 500 εκ ευρώ της γερμανικής εταιρείας Ηοchief προς το ελληνικό Δημόσιο.
Όπως προστίθεται στην ανακοίνωση της ΔΑΑ ΑΕ, «εκκρεμεί νομική διαφορά που αφορά σε καταλογισθέν ποσό ΦΠΑ ύψους 44 εκ. ευρώ για την περίοδο 1998-2009, το οποίο λόγω των προσαυξήσεων, ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 163 εκ. ευρώ».
Η εταιρία του αεροδρομίου διευκρινίζει ότι τα 37 εκ ευρώ, δηλ. το 84%, του ποσού αυτού αφορούν σε ποσά ΦΠΑ επί του κόστους κατασκευής του αεροδρομίου της περιόδου 1996 - 2001, ενώ οι σχετικοί καταλογισμοί ολοκληρώθηκαν το 2010 με συνέπεια την επιβολή υψηλού ποσού προσαυξήσεων.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., του οποίου μέτοχος είναι το Ελληνικό Δημόσιο κατά 55%, δεν έχει καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή προς το Ελληνικό Δημόσιο ούτε από ΦΠΑ, ούτε από άλλους άμεσους ή έμμεσους φόρους, ούτε από ασφαλιστικές εισφορές.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, διευκρινίζει επίσης ότι αφού κατέβαλε εμπρόθεσμα όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο προκαταβολές ύψους 44 εκ. ευρώ, προσέφυγε σχετικά με τον καταλογισμό αυτόν στα αρμόδια δικαστήρια στη βάση των σχετικών διατάξεων του νόμου 2338/1995 που κύρωσε τη Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου, και της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την έγκριση του έργου κατασκευής και λειτουργίας του αεροδρομίου. Αναφέρει τέλος, ότι η εκδίκαση των υποθέσεων βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένονται οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις.
dexiextrem
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου