powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Νέα επίθεση Σαμαρά κατά διαπλοκής

“Ας μας πει η διαπλοκή ποιόν θέλει για πρωθυπουργό να μην κάνουμε εκλογές”

Στη συνέντευξή του στον ALPHA ο Αντώνης Σαμαράς ζήτησε ξανά καθαρή εντολή για αυτοδυναμία επέμεινε ότι πρωθυπουργός θα πρέπει να γίνει ο αρχηγός του πρώτου κόμματος που θα προκύψει από τις εκλογές και επιτέθηκε εκ νέου στην διαπλοκή λέγοντας: «Σε διαφορετική περίπτωση γιατί κάνουμε εκλογές; ας μας πει τότε η διαπλοκή ποιον θέλει για Πρωθυπουργό, να μην κάνουμε καθόλου εκλογές».
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: κ. Σαμαρά έχετε τελικά κάποιου είδους εμμονή με την πρωθυπουργία όπως σας κατηγορεί ο κ. Βενιζέλος; Γιατί υποτίθεται ότι δίνετε μία αίσθηση ότι θα εξαρτηθούν όλες οι μετεκλογικές πολιτικές εξελίξεις στην περίπτωση που δεν υπάρξει αυτοδυναμία από τη δική σας εμμονή να γίνεται Πρωθυπουργός.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Είναι λάθος να το λέει αυτό και κατά την άποψή μου γυρίζει σε βάρος του.
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Γιατί;
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εγώ με την πατρίδα μου έχω εμμονή. Εγώ έμεινα 11 χρόνια σπίτι μου. Δεν είχα ποτέ τέτοιες εμμονές. Θα σας πω κάτι. Εγώ πιστεύω ότι ο τόπος χρειάζεται ισχυρή εντολή για να υπάρχει
πολιτική σταθερότητα. Εγώ δεν είμαι από εκείνους οι οποίοι άλλαξαν απόψεις ή άλλαξαν θέσεις. Οι θέσεις δεν είναι για να τις αλλάζεις σαν τα πουκάμισα απλώς για να είσαι μέσα σε όλα.
Μια που είπατε για τον κ. Βενιζέλο, δεν ξεχνάω ότι ήταν αυτός ο οποίος παρουσιάστηκε στη Βουλή μόλις έκανε την πρόταση για το δημοψήφισμα ο Παπανδρέου και έγινε μπαρούτι όλη η Ευρώπη λέγοντας ότι σωστή είναι η πρόταση και είμαι υπέρ της πρότασης Παπανδρέου, και μετά μόλις είδε ότι το κλίμα αλλάζει, άλλαξε κι αυτός και σήμερα το κατηγορεί.
Εγώ  δεν είμαι αυτής της θέσης. Εγώ έχω τις ίδιες θέσεις και πιστεύω πραγματικά ότι δεν μπορεί κανένας σήμερα στην πολιτική πλέον, δεν μπορεί να μεταχειρίζεται ξύλινο λόγο, δεν μπορεί να λέει μια από τα παλιά όπως τον βολεύει. Δεν μπορείς να είσαι – να το πω απλά – και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ.
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Ναι, γιατί όμως συνεχίζετε και θέτετε ως προϋπόθεση, εφόσον είστε πρώτο κόμμα, να είστε εσείς ο Πρωθυπουργός; Και το ρωτώ αυτό διότι η εμπειρία από την Ευρώπη τι λέει; Λέει ότι όταν δεν υπάρχει αυτοδυναμία, δεν ξαναπάμε σε εκλογές. Δεν είναι ο κανόνας αυτός.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εσείς τι λέτε, να είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός ο αρχηγός του δεύτερου ή του πέμπτου;
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Όχι, εγώ δεν λέω τίποτα. Εγώ προσπαθώ να δω εσείς τι λέτε.
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ναι, λέω. Ή ενός κόμματος που δεν θα κατέβει καθόλου; Κοιτάξτε, τότε γιατί κάνουμε εκλογές; Κύριε Παπαπαναγιώτου μου, ας μας πει τότε η διαπλοκή ποιον θέλει για Πρωθυπουργό, να μην κάνουμε καθόλου εκλογές.
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Υπαινίσσεστε ότι όλη αυτή τη συζήτηση την υποκινεί η διαπλοκή;
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κοιτάξτε, είναι μια απαξίωση και μια διακωμώδηση της δημοκρατίας το να έχει γίνει  μεγάλο θέμα κατά πόσον πρέπει ή όχι το δαχτυλίδι να το δίνει ο λαός. Εάν η λογική Βενιζέλου και των άλλων είναι ότι το δαχτυλίδι το δίνει κάποιος άλλος ή ότι δεν ακούς το λαό, αν η λογική του είναι ότι εκλέγεσαι αρχηγός ας πούμε στο ΠΑΣΟΚ μόνος σου υποψήφιος, αν αυτή είναι η λογική, εγώ δεν τη δέχομαι.
Εγώ θέλω, όχι επειδή εγώ βγήκα από το λαό με αντιπάλους, αλλά δεν το λέω γι’ αυτό. Το λέω διότι είναι επόμενο ο ελληνικός λαός να περιμένει στα προβλήματα που έχει να έχει απέναντί του έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί με ευχέρεια να του προσφέρει λύσεις. Κι αυτό το οποίο είπα εγώ δεν είναι «λύστε μου τα χέρια για να κάνω ό,τι θέλω». Κάθε άλλο. Είπα «λύστε μου τα χέρια για να μην είμαι στο τηλέφωνο σε ώρες που χρειάζεται τόλμη για να βάλεις μπροστά τα πράγματα».
Ποιος θα τολμούσε να έλεγε για την ιδιωτικοποίηση της ΕΡΓΟΣΕ; Τόσο διάστημα δεν έχει τολμήσει κανείς να τα βάλει με τις συντεχνίες. Δεν μιλάω για τους συνδικαλιστές, τους σέβομαι απολύτως. Με τις συντεχνίες, όταν είπα στον κ. Φωτόπουλο ότι τελειώσανε τα παιχνιδάκια με τη ΔΕΗ.
ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Να διευκρινίσουμε κάτι το οποίο δεν ξέρω αν το κατάλαβα καλά. Αν δεν το κατάλαβα καλά να μας το διευκρινίσετε, να μην αιωρείται. Δηλαδή κατηγορείτε τον κ. Βενιζέλο ότι παίζει το παιχνίδι της διαπλοκής σε ό,τι αφορά όλη αυτή τη συζήτηση που γίνεται μετά τις εκλογές ποιος θα είναι Πρωθυπουργός;
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Δεν κατηγορώ κανένα για τίποτα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος της ΝΔ επιτίθεται στην εκδοτική και επιχειρηματική διαπλοκή που επέβαλε την κυβέρνηση Παπαδήμου και κάνει ό,τι μπορεί τώρα για να υπονομεύσει την εκλογική νίκη της ΝΔ προκειμένου να μην μπορεί να σχηματισθεί κυβέρνηση και να μπούμε σε μια μακρά περίοδο ακυβερνησίας που μόνο τα ντόπια και ξένα συμφέροντα εξυπηρετεί.
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της συντηρητικής παράταξης που ο αρχηγός της καταφέρεται συγκεκριμένα – και όχι αόριστα – κατά της διαπλοκής και των συντεχνιών, που κανείς μέχρι τώρα δεν τόλμησε να αγγίξει, κλιμακώνοντας σταδιακά την αντιπαράθεσή του μαζί τους

Σε πρόσφατες εξάλλου συνεντεύξεις και δηλώσεις του έχει πει για το θέμα:
 Να χτυπήσουμε τις συντεχνίες και τη διαπλοκή που λεηλατούν το δημόσιο συμφέρον και παραλύουν το κράτος. Να δώσουμε εμπιστοσύνη στους απλούς πολίτες και στους επιχειρηματίες. Να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα του Έλληνα.
Μην γελιέστε. Στην μητέρα των μαχών που σήμερα αρχίζει αντίπαλό μας δεν είναι ο ελάχιστος Βενιζέλος. Είναι το “σύστημα ΠΑΣΟΚ”, ολόκληρο το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που λεηλάτησε τον πλούτο της Ελλάδας τις τελευταίες δεκαετίες και την έσυρε στο ΔΝΤ και την οικονομική υποτέλεια.
Τη συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ τη στηρίζουν όλα εκείνα τα συμφέροντα και οι συντεχνίες που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα. Κι όσο το ΠΑΣΟΚ είναι στα πράγματα, ακόμα και με δεύτερο ρόλο στην κυβέρνηση, έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Ή έτσι νομίζουν. Μαυτό το πλευρό να κοιμούνται
Τη συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ την προτιμούν και όσοιεντός κι εκτός Ελλάδοςθέλουν την αυριανή κυβέρνηση της Ελλάδας, αδύναμη και ελεγχόμενη. Αυτό επιδιώκουν. Αλλά ο κυρίαρχος ελληνικός λαός δεν θα τους κάνει το χατίρι
Όσοι φοβούνται την ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία της Νέας Δημοκρατίας, όσοι θέλουν συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, είναι για να μην αλλάξει τίποτε. Για να διασωθεί αυτό που χρεοκόπησε. Για να σωθούν κι αυτοί που μας χρεοκόπησαν. Εμείς, αντίθετα, ζητάμε καθαρή εντολή από τον Ελληνικό λαόγια να αλλάξουμε τα πάντα!
Θέλω να κυβερνήσουμε τη χώρα με λυμένα τα χέρια.  Όχι κάνοντας συμβιβασμούς σε κάθε βήμα. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε συνεργασία με άλλα κόμματα; Σίγουρα δεν μπορούμε! Θέλει, για παράδειγμα το ΠΑΣΟΚ να τα βάλει με τη διαπλοκή που το ίδιο εξέθρεψε; Ή θέλει να τα βάλει με τις συντεχνίες; Προσέξτε, όχι με τα συνδικάτα. Με τις συντεχνίες που το ίδιο δημιούργησε, το ίδιο τις έκανε πανίσχυρες και το ίδιο δεν τόλμησε να τις αγγίξει την τελευταία διετία; Σίγουρα δεν θέλει! Όλα αυτά τα προστάτευε πάντα και ακόμα τις προστατεύει…  Γι’ αυτό δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε!
 Συγκυβερνώντας με το ΠΑΣΟΚ, πως θα τα βάλω με τα «αποστήματα» που λεηλατούν το δημόσιο πλούτο και υπονομεύουν το εθνικό συμφέρον σε κάθε τομέα και κάθε λεπτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου