powered by Agones.gr - Stoixima

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Με νέες κινητοποιήσεις απειλούν οι οδηγοί ταξί

taxiΜε νέες, δυναμικές κινητοποιήσεις απειλούν οι αυτοκινητιστές ταξί σε περίπτωση που ο Γιάννης Ραγκούσης προχωρήσει στην πλήρη απελευθέρωση του κλάδου.
Η περίοδος ανακωχής που είχαν δώσει οι αυτοκινητιστές λήγει στο τέλος της εβδομάδας και είναι άγνωστε τι μέλλει γενέσθαι τις επόμενες μέρες.
Την ίδια ώρα έντονα δυσαρεστημένος με την σκληρή κόντρα ανάμεσα στους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ραγκούση και Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Ρέππα φέρεται ο πρωθυπουργός.

Παρότι επισήμως δεν υπήρξε κάποια παρέμβαση και η δήλωση κυβερνητικού εκπροσώπου επιχείρησε να κρατήσει ίσες αποστάσεις από τους δύο υπουργούς, από το περιβάλλον κ. Παπανδρέου εστάλησαν σαφή μηνύματα προς τις δύο πλευρές να χαμηλώνουν τους τόνους σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη όχι μόνο για την κυβέρνηση αλλά και τη χώρα.
Υπό το κλίμα αυτό άγνωστο είναι πότε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προχωρήσει στην ανακοίνωση των αποφάσεων του καθώς θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι αυτές θα δυναμιτίσουν περαιτέρω το κλίμα.

Τα… παπαγαλάκια

Χθες, μία ημέρα μετά τη δημοσιοποίηση από το ΥΠΟΜΕΔΙ της απόφασης του ΣτΕ η οποία ήρθε μετά από προσφυγή του κλάδου των φορτηγών δημόσιας χρήσης και τάσσεται υπέρ της πλήρους απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ιδιοκτητών ταξί κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, επιτέθηκε με ιδιαίτερη οξύτητα στον κ. Ραγκούση.
Ειδικότερα σε δηλώσεις του ο κ. Λυμπερόπουλος έκανε λόγο για ραγδαίες εξελίξεις στον κλάδο και τόνισε ότι πριν από λίγες ημέρες πρωθυπουργός πήγε να βάλει σε τάξη, έστω και καθυστερημένα, τους ερασιτεχνισμούς του κ. Ραγκούση.
«Τον κάλεσε και απ’ ό,τι ανακοινώθηκε, δεν του έδωσε πράσινο φως και του είπε να κάνει ό,τι θέλει – είναι λόγια του κ. Ραγκούση αυτά με τα παπαγαλάκια του – αλλά του είπε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να ετοιμάσει το νομοσχέδιο και να το πάει σύντομα στην κυβερνητική επιτροπή. Δεν το έχει ξαναπεί αυτό ο πρωθυπουργός σε υπουργό του. Ζήτησε να πάει στα όργανα και να γίνει διαβούλευση και μετά να πάει στη Βουλή, η οποία έχει δικαιώσει τον κ. Ρέππα».
Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών ταξί, ο οποίος από την αρχή έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορά τα ταξί, σημείωσε ότι ο κλάδος αναμένει τις εξελίξεις με πολύ σεβασμό και προσοχή στις αποφάσεις του πρωθυπουργού.

«Σκάνδαλο παραποίησης»

Ο κ. Λυμπερόπουλος επισκέφτηκε χθες και τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στην Λεωφόρο Συγγρού μία κίνηση με ιδιαίτερα συμβολικό χαρακτήρα φτάνει να θυμίσουμε τις κατηγορίες που είχε εξαπολύσει ο κ. Ρακγούσης κατά του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για υποκίνηση των κινητοποιήσεων των αυτοκινητιστών.
Σε δηλώσεις του ο συνδικαλιστής χαρακτήρισε «σκάνδαλο παραποίησης» τον τρόπο χειρισμού από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα κλειστά επαγγέλματα, εξαπολύοντας, για μία ακόμη φορά κατηγορίες κατά του κ. Ραγκούση για «ακατανόητη και σκανδαλώδη διοχέτευση πληροφοριών».
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ και του ΣΑΤΑ δεν παρέλειψε μάλιστα να πάρει θέση και στην κόντρα μεταξύ των δύο υπουργών χαρακτηρίζοντας πολύ σωστή την απάντηση του κ. Ρέππα. Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του ο κ. Λυμπερόπουλος κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών ότι κορόιδεψε τον κόσμο και τους ιδιοκτήτες ταξί και ανέφερε ότι ο κλάδος δικαιώθηκε από τα πέντε κόμματα της Βουλής, μεταξύ αυτών και το ΠΑΣΟΚ.

Ημερίδα για την αγορά ταξί

Να σημειώσουμε τέλος ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η ημερίδα που διεξάγει σήμερα το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής με θέμα «Η ελληνική αγορά ταξί και η Ευρωπαϊκή πραγματικότητα».
Όπως επισημαίνει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ το ταξί σε όλο τον κόσμο είναι δημόσιο μέσο μεταφοράς, η δε δραστηριότητα του (μεταφορά) κοινωνικό αγαθό. Παρά τις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εντούτοις η αγορά του ταξί έχει κοινά σημεία και κοινές διαδρομές.
Στο πλαίσιο της ημερίδας εκπρόσωποι του κλάδου των ταξί από Ευρωπαϊκές χώρες έχουν κληθεί έχουν κληθεί από το ΣΑΤΑ, προκειμένου να παρουσιάσουν τον τρόπο λειτουργίας του ταξί στη χώρα τους, ώστε, όπως σημειώνεται, σε συνδυασμό με τις προτάσεις των φορέων της ελληνικής πολιτείας να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι αυτοκινητιστές πολλές φορές έχουν χρησιμοποιήσει το παράδειγμα της ευρωπαϊκής εμπειρίας υποστηρίζοντας ότι στις περισσότερες χώρες τους Ευρώπης η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί έχει γίνει στη βάση πληθυσμιακών κριτηρίων, όπως δηλαδή πρότεινε και το Π.Δ. που είχε επεξεργαστεί ο κ. Ρέππας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου